poniedziałek, 2 września 2013

aktualizacja-sierpień 2013

sierpień to jeden z miesięcy, które uwielbiam. tegoroczny sierpień był jednym z najgorszych w moim życiu, nie dość, że na samym początku pogoda się zepsuła jak na pstryknięcie palcem to dopadła mnie grypa żołądkowa i leżałam w łóżku 5 dni, nie mając na nic ochoty :( włosowo było już lepiej ;)

tak było w sierpniu:

tak jest we wrześniu:

włosy umyte samym szamponem, na dodatek z SLES i po peelingu. 

zdjęcia wykonuję zawsze na początku miesiąca, ale w sierpniu zrobiłam je dopiero trzynastego, bo zgubiłam ładowarkę od lustrzanki ;)

przyrost: 2,5 cm
baby hair: cała armia! :)
wypadanie:w normie, nie zwiększyło się i nie zmniejszyło
objętość kucyka: 10 cm
   końcówki nadal są w dobrym stanie, nie ma żadnych rozdwojeń, nie są przesuszone. długość puszyła mi się rzadko. włosy umyłam 6 razy, 4 razy miałam olej przed myciem, a raz maskę. zalaminowałam je raz i doszłam do wniosku, że moje perełki nie lubią takiej ilości protein, a wręcz ich nie tolerują. nie będę ich laminować, bo to im nie służy. proteiny będę dostarczała w innych zabiegach i mniejszych ilościach :)

SIERPIEŃ KOSMETYCZNIE:

*szampony:
-szampon Johnsons'baby
-szampon Jantar, dobry rypacz ;)
-żel Facelle
*maski:
-maska z siemienia, wkrótce pojawi się na blogu, już czeka w wersjach roboczych :)
-maska Natur Vital, moje włosy tak bardzo ją kochają.. użyłam raz, bo strasznie spuszyła mi włosy. wiem, wina upałów :D recenzja
-maska Biovax naturalne oleje, muszę ją zrecenzować, bo moje włosy są w niej zakochane!
*odżywki:
-odżywka Isana bawełniana- użyta jako maska :)
*oleje:
-olej kokosowy, lubię elastyczność po nim i to, jak się włoski układają
-olej lniany, dobił denka we włosowym (lnianym ;)) spa
*inne:
-mgiełka Jantar, na długość w słoneczne dni,
-wcierka Garnier Neril, na dniach recenzja ;)
-jedwab Green Pharmacy, silikonowe serum na końce
-lakier Wellaflex, standardowo na grzywkę
-mgiełka ze skrzypu, sama robiłam :D
-żel lniany, numer jeden :)

jak Wam minął sierpień? :)
hair model

2 komentarze:

  1. Ale duzy przyrost :) ja tez bardzo lubie zel lniany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele nie urosły, ale urosły i bardzo się z tego cieszę. niestety na zdjęciach prawie wcale go nie widać ;)

      Usuń