piątek, 3 stycznia 2014

aktualizacja-grudzień 2013

grudzień-przepiękny miesiąc już minął, ale powspominać trochę można ;) święta i te sprawy to jest to co lubię!!! :D włosowo grudzień był dla mnie dobrym miesiącem.

zdj z dwóch miesięcy, bo miesiąc temu nie zrobiłam!!!!
zdj z grudnia odwzorowuje włosy z drugiego/trzeciego dnia po myciu, więc bardzoo leciutko się falują..
przyrost malutki 1.5 cm. nie wypada praktycznie nic, a BH znowu wyhodowałam ;) jestem z siebie mega zadowolona, bo przed każdym myciem je olejowałam (zazwyczaj na odżywkę) i stosowałam płukanki!!!! 


GRUDZIEŃ KOSMETYCZNIE:





w tym miesiącu bardzo się ograniczyłam i starałam się zdenkować coś ;)
*oleje:
-Amla: na długości nadal puszy, ale mój skalp ją bardzo lubi (KLIK)
-kokosowy: ulubiony
*puder Babydream klik
*siemię lniane KLIK w formie płukanki
*ocet jabłkowy: do płukanek
*szampon Johnson's baby lawendowy: wiem, że ma SLES, ale myłam nim włosy cały miesiąc i jest ok ;)
*olejek do włosów Balea: bardzo fajny na końcówki
*żel mrożący Isana: stylizacja w grudniu znowu poszła na bok, ale od czasu do czasu wgniatałam odrobinę tego żelu
*witaminy all in one: dodawałam je do odżywki, ale moim zdaniem nie robią NIC :))

hair model

14 komentarzy:

  1. Wlosy prezentuja sie bardzo ladnie :) Chcialabym miec taki "malutki" przyrost bez wspomagaczy, czy to raczej zasluga Amli? Gratuluje BH :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej Amli, mam po niej większy przyrost i bejbiki :D

      Usuń
  2. przyrost wygląda na większy niż 1.5cm :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdj z dwóch miesięcy jest, no ale mi też się wydaje na większy. liczby nie kłamią ;P

      Usuń
  3. też bardzo lubię Johnson's baby lawendowy - chyba najlepszy dziecięcy szampon jaki testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go musiałam wykończyć, ale szału nie robił u mnie :P

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja swój kupiłam w niemieckim sklepie z kosmetykami orientalnymi (czy jakoś tak), ale ogólnie to możesz ją znaleźć w sklepach internetowych. stacjonarnie nigdzie jej nie widziałam ;/

      Usuń
  5. Włosy coraz dłuższe :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest coraz lepiej powodzenia życzę. pozdrawiam i będę wpadać tu częściej dodaje do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    http://deniq-capillos.blogspot.com/2014/01/zostaam-nominowana-do-wspolnej-zabawy-w_16.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy wyglądają na zdrowe i zadbane. Super!

    OdpowiedzUsuń